عنوان و کلمه ی کلیدی: پماد زگیل تناسلی

 

اولین کاری که پزشک می‌کند و اقدامی که پزشک برای شما انجام خواهد داد برای درمان کردن زگیل تناسلی، احتمالاً استفاده کردن از داروها می باشد که توصیه پزشک این است که شما از پماد زگیل تناسلی استفاده کنید تا زگیل تناسلی که در مرد و یا در زن وجود دارد به وسیله این پماد دور شود پمادهای زیر برای درمان زگیل تناسلی استفاده میشوند :

کرم آلدارا و پماد پودوفیلوکس و بقیه پمادهایی که وجود دارد.

در این نوشته علاوه بر این که این نوع پماد زگیل تناسلی را معرفی خواهیم کرد، یکسری و روش‌ها و شیوه‌های دیگر برای درمان زگیل زگیل تناسلی را بیان خواهیم کرد.

اگر زگیل هایی که بر روی قسمت تناسلی به وجود آمده سبب ناراحتی شما می شود امکان دارد که به درمان نیاز نداشته باشد اما اگر سوزش و خارش آن و درد آن زیاد است و یا زگیل ها و سبب ناخوشایندی و ناراحتی شما می شود، پزشک خواهد توانست با دادن دارو و یا عمل کردن جراحی آنها را دور کند؛ به این صورت احتمالاً ضایعات هم بعد از درمان دوباره او خواهد کرد؛ چون برای خود ویروس هیچ نوع درمانی وجود نخواهد داشت.

قیمت پماد زگیل تناسلی آلدرا

استفاده کردن از پماد زگیل تناسلی آلدرا برای دور کردن زگیل تناسلی خیلی موثر و تاثیرگذار می‌باشد.

این پماد زگیل تناسلی است که پزشک برای شما برای درمان زگیل تناسلی تجویز خواهد کرد؛ اما قیمت این پماد و این کرم آرد را با عنایت به درصدی که در آن از آلوورا وجود دارد و همین طور حجم پماد و کارایی هایی که کم و بیش که این نوع کرم ها دارد کم و زیاد خواهد شد و قیمت دارو بسته به نوساناتی که الان در بازار وجود دارد به شدت افت در حال افزایش می باشد؛ بنابراین قیمت ثابتی برای آن نمی توان بیان کرد.

خرید پماد زگیل تناسلی

پمادی دیگر که برای برطرف کردن زگیل تناسلی وجود دارد پماد زگیل تناسلی سوسپانسیون نیز می‌باشد که ضد زگیل هست و گیاهی می باشد و برای درمان کردن‌زگیل هایی که کم و زیاد می باشد.

در زنان و مردان خیلی مفید هست و این دارو با با گیاهان شاتره، سیاه دانه و سیر تولید شده و این پماد مطابق با آزمایشاتی که انجام شده است، توانسته تاثیر خیلی خوب و مناسبی و سریع را نسبت به بقیه داروهایی که در زمینه دور کردن زگیل تناسلی وجود دارد مانند پماد آلدرا و بقیه پمادها داشته باشد.

و در ظرف مدت دو هفته توانسته از زگیل تناسلی را به شکل کامل دور کند و درمان نماید.

پماد زگیل تناسلی مردان

آلدرا

برای اینکه درمان زگیل تناسلی مردان استفاده کردن از پماد زگیل تناسلی آلدرا توصیه می‌شود که این پماد در حقیقت یک اصلاح کننده هست و یک پاسخ ایمنی خوبی به بدن خواهد داد و این نوع کرم مخصوص استفاده کردن موضعی و پوست می باشد.

و زمانی که جراحی انجام نشده باشد می توان از این نوع کرم برای دور کردن زگیل استفاده کرد و همین طور آن را برای درمان زگیل های تناسلی به کار خواهد رفت که در قسمتهای بیرونی بدن ظاهر می شود و این دارو درمانی برای زگیل های تناسلی نخواهد بود و هم در کودکان و درهم هم در بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد.

و بچه ها از ۱۲ سال به بالا می توانند از این دارو استفاده نمایند به نظر خواهد رسید که این کرم می تواند سیستم ایمنی بدن را برای مقابله کردن با زگیل های تناسلی را افزایش دهد تا دو مرتبه این زگیل ها عود نکند و هنگامی که شما از این کرم استفاده کردید، از تماس‌های جنسی دوری کنید چون امکان دارد که دیافراگم و کاندوم را ضعیف کند و پوست شریک جنسی شما را تحریک نماید.

بهترین پماد زگیل تناسلی

پماد پودوفیلین و پودوفیلوکس

در رابطه با اینکه بهترین پماد زگیل تناسلی کدام هست باید قطعاً به پزشک مراجعه کرد و از پزشک نظر خواهی نمود اما یک پمادی که خیلی تاثیرگذار می‌باشد و گیاهی هست پماد پودوفیلین می باشد که می تواند بافت زگیل که در قسمت تناسلی هست را کاملا از بین ببرد این دارو موضعی میباشد و مخصوص پوست است که از پودری که از عصاره یک گیاه به وجود آمده ساخته شده است.

این پماد برای درمان کردن زگیل های تناسلی در قسمت خارجی در آلت تناسلی مردان و همینطور واژن و یا بر روی پوست بین مقعد و قسمت تناسلی استفاده خواهد شد استفاده از آن باید به توصیه و تجویز پزشک باشد و یک ترکیب فعالی دارد که میتوان آن را در خانه نیز اعمال نمود.

بهترین دارو برای زگیل تناسلی مردان

در رابطه با این سوال که چه نوع داروی درمان زگیل تناسلی مردان خواهد بود باید گفت هیچ دارویی به طور قطعی برای از بین بردن ویروس hpv از بدن وجود ندارد.

در حقیقت شیوه‌هایی همانند لیزر کردن و یا بقیه روش‌ها وجود دارد که اینها درمان قطعی نخواهند بود و برای اینکه زگیل تناسلی از قسمت پوست که ظاهر شده از بین برود این داروها کارایی دارند.

توصیه های متخصصین را رعایت کنید.

قطره برای درمان زگیل

طبق تحقیقاتی که یک مجله پزشکی معتبر انجام داده است محلول اسید سالی سالیسیلیک به شکل خیلی شگفت انگیزی می تواند از بقیه داروها تاثیرگذاری آن بیشتر باشد و برای درمان زگیل تناسلی استفاده خواهد شد.

پماد زگیل تناسلی این محلول پوست را لایه لایه تجزیه خواهد کرد و کم کم قسمت های زائد را از بین خواهد برد این اسید همینطور سبب تحریک کردن قسمت زگیل تناسلی میگردد که سیستم ایمنی بدن را تشویق می کند تا با این ویروس مقابله نماید .

در کنار همه اینها این محلول یک گزینه درمانی خیلی مقرون به صرفه می باشد و می توان با هزینه کم آن را دریافت کرد و در دسترس همگان می باشد و خطری هم برای دور کردن زگیل تناسلی با استفاده کردن از آن وجود ندارد و اصطلاحاً عوارض جانبی نخواهد داشت.

انواع روش های درمان زگیل تناسلی

برای درمان کردن زگیل تناسلی یکسری شیوه‌های وجود دارد که در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد.

درمان کرایوتراپی یا انجماد

یک نوع از این روشها کرایوتراپی میباشد که به آن شیوه انجماد هم گفته می‌شود و این روش استفاده کردن از یخ زدگی زگیل می باشد که پزشک امکان دارد مقداری نیتروژن مایع را بر روی زگیل بگذارد تا اینکه منجمد شود و آمارها و تحقیقات نشان می دهد که ۵۰ تا ۷۰ درصد مواردی که به این روش درمان شده است کاملاً این درمان تاثیرگذار بوده است.

الکتروکوتر یا سوزاندن

روش بعدی الکتروکوتر می باشد که یکی از شیوه‌های جراحی برای سوزاندن زگیل است که جراح به وسیله یک دستگاه خاص را آن زگیل ها را می سوزاند و از بین می برد.

کانتاریدین

کانتاریدین امکان دارد پزشک از یک ماده‌ای به این نام بر روی زائد استفاده نماید این شیوه سبب می‌شود تاولی زیر زگیل ایجاد گردد و قسمت زائد از پوست بلند شود با دور کردن تاول زگیل هم از بین خواهد رفت.

کورتاژ یا عمل جراحی

روش بعدی جراحی کردن هست که پزشک با استفاده کردن از تیغ جراحی می تواند قسمت زگیل را از بدن دور کند این روش امکان دارد محل را زخم نماید و یک روش خوبی و برای دور کردن زگیل ها از بدن نباشد لذا این روش توصیه نمی شود.

از بین بردن با روش لیزر درمانی

و روش بعدی هم استفاده کردن از لیزر درمانی می باشد که یکی از شیوه های جدید برای دور کردن قطعی این نوع بیماری و عارضه خواهد بود که با عمق بافت اضافه که نفوذ کرده و ریشه آن هم سوزانده خواهد شد؛ این شیوه کاملاً سرپایی انجام خواهد شد و نسبت به همه شیوه های دیگر زمان آن کمتر خواهد بود و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”انواع ا پماد های درمان زگیل تناسلی” answer-0=”انواع مختلفی از این پماد وجود دارد که توسط شرکت آوام چی ارائه میشود” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”طرز استفاده پماد های درمان زگیل تناسلی” answer-1=”توضیحات کامل در مورد طرز استفاده از پماد های درمان زگیل تناسلی در این پست قرارداده شده است” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]انواع و طرز استفاده از پماد های درمان زگیل تناسلی

 

 

 

 

امتیاز ما